Muutama päivä hiljaiseloa, mitä nyt Herra Keminmaan kanssa kirjoittelua mesessä ja Herra Tuccajumala on soitellut ja txt...Ja sitte torstaina taas :P

Sain Rouva S:n houkuteltua paikalliseen ja alottelimme meillä. Sassuli lähti yövuoroon ja me paikalliseen. En kerinny olla varmaan 5 min sisällä, niin jo oli kaks miestä pusua vailla :D No armeliaasti jaoin pusut ja maistuin kuulemma suolaselle, ei kyllä mitään hajua miks, mutta no samapa se sille. Sanottakoon, että toinen oli eräs vanhempi herrasmies, jonka kanssa ollaan joskus tanssittu ja on onnellisesti naimisissa, ja vaimonsaki on oikein mukava. Toinen oli Herra J, hieman omalaatuinen otus. Löytyy vahvoja mielipiteitä ja joskus hänen kanssaan jaksaa alkaa väittelemäänki. Illan kuluessa Herra J halus mun kans kihloihin ja ku en suostunu, niin meinas, et se on sitte pakkoavioliitto :D Tituuleeras mua vaimokseen, jepjep...Nobody's wife...murh! Ja se mies ei kiinnosta, ei sitte yhtään.

Illan kuluessa "Herra josta kuulemme vielä" ilmaantu paikalle, naisseurassa. Olin ensin, niinku en huomaiskaan ja juttelin yhden miehen kanssa, vaikka näin kyllä et istuu tiskin toisella puolella. Armollisesti sitte tein tiettäväksi, että oon huomannu ja kävin sitte kysymässä duettoon. Tietty hän lähtee ja pyysin tilaamaan kappaleen. No lista oli jo täynnä, jolloin kävin kysymässä että onnistuuko mun omaa kappaletta vaihtamaan meille. No ei kerkeä, no ei prkl väkiste! No vuoro tuli ja vetäjä kysy, että mihinkä halusin vaihtaa ja että äkkiä sitte, lähtee heti. Kävin nappaamassa "Herra josta kuulemme vielä" mukaan. Hiukan oli ihmeissään ja kyseli mikä biisi, ku taululla luki vielä mun Kaija Koon - Vapaa. Virnuilin ja totesin, että kyllähän se tietää, että mulla on tapana järjestää ylläreitä ;P Biisin aikana tuntu, et laulettiin toisillemme...se katteli silmiin jne ja instrumenttipätkät jammailtiin hymyillen. Biisin jälkeen tupakkapaikalla heitettiin huulta. Kiusasin poloista sen punastelemisesta, ja kyllä...se muija seiso vieressä :D Sovittiin mm. "treffit" seuraavalle päivälle...Jotta Herra voi tehä mulle ruuan "omalla majoneesilla" ;D  Rouva S kysy jälkeenpäin, että kuka se mies oikein oli joka sua tuli iskemään loppuillasta...että näin "ei kiinnostunu" se on :P Käytiin jatkoilla eka meillä ja sitte mutka pariskunnan N & J luona. Kotiin konkoilin puoli seitsemän maissa aamulla...

Nojoh, perjantai piti olla ihan kiltisti. Kävin sovitusti "treffeillä", Sassuli oli mukana ja jututettiin Herraa tovinen luukulla. Selvis, ettei sil ole mitään vakavempaa menossa, mutta erään kanssa säätöä hieman enemmänki. Mie jaksan oottaa :P Noh, siitä kilttinä olemisesta...kuitenki Neiti K sai houkuteltua taas kerran paikalliseen. Tähän väliin todettakoon, että kyllä noi ystävät on pirullisia. Aina joku onnistuu houkuttelemaan liikenteeseen, ja siitähän ei puhuta kuinka vaikeaa se on ;D Sisäistäydyimme joskus hieman ennen puoltayötä ja eipä aikaakaan ku bongasimme Rouva S:n ja Neiti J:n. No porukka suureni, mutta meno ei vähentyny XD "Herra josta kuulemme vielä" oli koko illan kopin puolella, eikä oikein nähty ennenku vasta paikan mentyä kiinni. Pari sanaa ulkopuolella ja lähin kotiin...Ihan perustellusti, koska 7 aikaan piti olla ajokunnossa...

No aukasin kuitenki koneen ja Herra Kyltymätön kyseli yökylään. Päätin kuitenki, etten ota...Onhan mulla huomenna päiväkaffeet Herra Keminmaan kanssa :P Meinasin jo liueta, kunnes näin että "Herra josta kuulemme vielä" hyväksy naamiksen kaveripyynnön (jonka laitoin aiemmin illalla) ja miltei samantien alotti keskustelun. Keskustelimme vaikka ja mistä. Ihmissuhteista, mun pettymyksistä, sen pettymyksistä, väliin aina hurttia sexiin liittyvää huumoria jne. Juttu luisti aivan niinku kasvotustenki :) Kerto siitä säädöstään ja että siksi sano mulle ei, koska ei halua vehdata useamman kans yhtäaikaa. Loppujenlopuks en sitte nukkunu, lähin samoilla silmillä asemalle ja nyt kirjotan tätä...

En mie tiiä mikä siinä miehessä vetää puoleensa. Ei hän ole mitenkään klassisen komea ja itseasias suhteellisen kaukana siitä, mitä olen pitäny ihannemiehenäni. Kuitenki joku siinä vain on. En tiiä onko se se, että hänestä on vastusta sanallisesti, todella hauska ja mukava tyyppi...Vai mikä. Toisaalta mietin, että onko tämä vain sitä, että mun saalistusvaisto heräs ku pistääki hanttiin...Mistä seuraava ajatus oliki sitte, että mitä sitte jos saan miehen. Lopahtaako mun kiinnostus sitte siihen...

No, aika näyttää. Edelleen vaaniminen jatkuu ja katsotaan mitä tästä tulee :P Nyt jos koittais nukkua...