Juu...Kemi käyty ja koettu...Epämäärästä surkeaa ruokaa ja kähmiviä keski-ikäsiä...ja eksyminen teinihelvettiin kruunas kaiken xD No, ens vuonna uudestaan ja uusin kujein :P

Mulla menee prkl huonosti...En saa "Herraa Josta Kuulette Vielä" mielestäni...En sitte millään :/ Ketuttaa ja suututtaa ja itkettää ja ja ja...Perkelettäkö mie menin siihen näin pahasti ihastumaan...MURH! Ajattelen päivittäin...Ajattelin jopa Herra T.n ollessa kylässä ja hänen kanssaan touhutessa. Joo-o, tiiän että aika karua. En sentään sanonu mitään, tuskimpa sen itsetuntoa hirveesti imartelis jos tietäis, että ajattelin toista miestä sen kans ollessa. Tänään kävimme paikallisessa, Herra oli töissä...Sassuli haki makkarat kopilta...Mie ootin autossa. Eipä tuo ollu kysyny mitään, mutta katteli kyllä kovin mun suuntaan. Teki niin pahaa...Ja teki niin pahaa nähä se tällä viikolla paikallisessa siippansa kanssa. Tosin siipalla oli naama norsunvitulla...Samoin ku edellisiltana (juu, mun vakoilijat kerto). Onkohan sillä muuta ilmettä olemassakaan..? En voi ymmärtää mitä Herra siinä näkee. Kaveri meinas, että eihän mun nyt kannata sitä haikailla...Solis saanu naisen ja otti rekkalesbon...Tyhmähän se on... :D Hyviä vinkkejä otetaan vastaan miten miehen saa pyyhittyä mielestä pois...

Herra T...Kävi siis toistamiseen kylässä keskiviikkona. Sorminäppäryys ja kielityöskentely kertakaikkiaan omaa luokkaansa, mutta...Jokin mätti itse aktissa. Ei tuntunu sitte miltään. Vai johtuuko tämäki taas eräästä toisesta herrasta...PRKL!!! Ei vaan tuntunu...teknistä suorittamista, ei mitään muuta :/ Herra kyl haluais uudestaan kylään, mutta mie olen kahen vaiheilla. Ehkä mun pitää nyt oikeesti keskittyä unohtamaan "Herra Josta Kuulette Vielä" ja palata sitte takaisin radalle...